bloggtorka

ah men hejhej!
igår efter jag och ronja målat så åkte vi till skärplinge och skulle fixa ID och bankkort. men asså man va ju tvungen att ha båda föräldrars underskrift? ;o så pappa skickade en lapp till mig idag, så kan fixa korten imorrn :')
sen pkte vi till tierp och handla, och mamma skulle lämna nåt brev på arbetsförmedlingen.
kom hem och åt, sen kolla på tarzan på disney channel. börja grina lite då och så, men det är väl okej?
sov
vaknade imorse och cyklade? till lövsta. målade klart sådäraaa, perfekt. sen så kom jag hem och mamma sa att mina kläder hade kommit till skärpan <3 lovelove
jonna ville att jag skulle till henne, man bah okej, fan va kul att träffa tjejen igen!
kom dit, testade mina kläder. sen gick vi till konsum och köpte godis. sen la vi oss i sängen och kollade på harry potter, grymt. synd att vi inte hann kolla klart.
sven hämtade mig, och sen kom jag hem och åt jordgubbar :))
mysigt inlägg, längsta på låååång tiiiid
men aja, funderrar på att städa
puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0