what a beautiful day

hejhej!
måste bara berätta att gårdagen var grym!
vi kom dit vid sju, sen åkte vi massa. åt glass och kollade på ulrik munther, ååh jag älskar killen. såå sjukt söt!
såg även rasmus seebach, fatta inte vad han pratade om, men skit samma
kom hem vid ett, sen sov jag sex timmar, för idag åkte vi till lövsta med klassen. även 7a var där.
riktigt kul, blev iputtad 7 gånger. av kevin, chrilleeebooii och fanny, tack!
brände mig gjorde jag också. yeah
cyklade hem
är ensam hemma, tänkte kolla runt lite vad jag ska ha för kläder ikväll.
FÖR DET ÄR FAN SKOLAVSLUTNING! :D :D
så sjukt skönt, love it
sommer kommer bli underbar
30 juni - 7 juli Malta med Fanny
10 - 16 juli Dalecarlia cup <3
kommer även åka på grönan med folk, vet bara inte när!
ska kila, puss!
ska försökaa ha kvar lockarna tills ikväll, kanske ringa mamma och höra om hon kan köpa hårspray?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0