i will be okey

ONSDAG
en chill dag,
började med matten, gick fan bra
sen vare SO, kollade på film. Haha, asså jag hatar när det blir pinsamt i filmer, då börjar typ jag asgrava :o
sen ea, jag och jonna jobbar med en mvg-uppgift i biologi. de handlar om motion och hälsa. Kenneth ska typ ge ut våran enkät till en klass, men vi vet inte vilken ;o
sen lunch. Satt med jonna, julia och fanny. Hade skoj ;)
sen ann. Jag och jonna fortsatte med dedär. Sen var vi tvugna att knacka på dörren till 9b för att vi skulle ge papprena till kenneth. Pinsamt. Maja kom och hjälpte oss ;) guld! :D
typ alla kolla när dom öppnade dörren. ;)
slutade, åkte hem. Åt kiwi, har märkt att det är väldigt gott! :')
sitter här nu och sjunger. Ska plugga engelska tills imorrn och biologiprov tills fredag. Kan det mesta., men inte allt :o
COOLING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0