everything went wrong

hej bloggen
det blev visst ingen inlägg igår
va ju i tierp och hade friidrottsdag, vinst av central, andraplatsen tog vi och sist kom aspen. slog mitt personliga rekord i höjd. hoppade 1.25. fett nöjd. fanny vann med 1.40, grymt bra tjejen!
kom hem och åt, sen åkte jag till uppsala med familjen. handla liite sådääär. Två bhar, bikini och skor till konfan. snyggt, yes
sen hämta vi morfar, kom hem vid halv elva. trött då ja,
åkte till skolan imorse. först so, vi svarar på frågor om slavar och sånt? ;o inte kul alls
sen engelska. hade muntligt jao, fick mvg- på de, bah för jag är förkyld? :o
sen körde vi rita,gissa, spring. vi förlora
bild. de va tråkigt, jag gjorde inte ett piss.
haha lunch, vi gick och köpte glass. eller ja, julia gjorde
sen hade vi ann, jag och julia pluggade teknik, prov imorrn. hoppas på vg.
sen hk. gjorde chips. sen fick vi veta betygen, har ett starkt vg. mums på den du
aha, kom hem. ska äta snart
samling 18.00 på sätravallen, tagga match mot bälinge. nu måste vi vinna flickor
men det gör vi nog
såååå ha de fint
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0