kriiiisssteeeen

hejsan hejsan hejsan
kom inget inlägg igår, för jag hade verkligen inte tid med bloggen
jag kom hem efter konfan vid sex, sen va jag tvungen att fixa med mat och sånt.
för idag så blev jag kristen jao
haha, ne men vi åkte till kyrkan vid tio. klockan elva så gick vi in och sjöng och så. hah, skratta, men aja
sen tog vi kort. sen åkte  jag och släkten till ett hus och åt. trevligt.
fick presenter. en klocka, två halsband, pengar, en "kosing" ahhah, en sparbössa som ser ut som en ko. härlig humor min släkt har asså! ah men sen fick jag ljus ;)
kom nyss hem. bytte om och satte mig här. vilar och så tills imorrn. ska till kyrkan då också, sen hem och fika med annat folk och sen har jag match. inte taggad, menmen
åååh, tierp har gått om oss i serien. vi har lika poäng, men dom har gjort två mål mera.. :o
äh, bah fortsätta som vi gör
nej nu ska jag kila. men jag bjuder på nån fin bild senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0